Cytrynowa Wiosna 4×4 V-ta edycja


task4x4.pl wraz z partnerami zaprasza na V-tą Cytrynową Wiosnę 4×4, która odbędzie się w dniach 19-22 marca na Mazurach.

Impreza z założenia jest głównie integracyjno – przeprawowa, z rywalizacją dokumentowaną tradycyjnymi pieczątkami. Tradycyjnie już nie zabraknie prologu [OS na czas] i rywalizacji na odcinku nocnym. W tej, jubileuszowej edycji wprowadzamy trasę turystyczno-historyczną „Śladem nocników”, na której za dnia będziecie mogli zwiedzić między innymi miejsca i okolice, które w poprzednich edycjach na trasach nocnych skrywały ciemności oraz zapoznać się z ich historią.

Tradycyjnie odbędzie się też konkurs najlepszych, Waszych domowych cytrynówek i innych nalewek. A wszystko to w przepięknej mazurskiej okolicy i na trasach i terenach, które o tej porze roku na pewno dadzą Wam dużo wyzwań i satysfakcji.

Jak zawsze planujemy jedną klasę, w której rywalizować będą załogi w autach “seryjnych, przygotowanych do terenu, z mocnymi zaczepami, najlepiej z windą i kołami MT”, nie bojące się wyzwań jakich dostarcza zwykle przełom zimy i wiosny na mazurskich terenach. Tak więc SUV-y, salonowe pięknotki ale i „zmoty-ruraki-durszlaki-potwory” zaprosimy na osobne imprezy.

Bazą imprezy będzie Gospodarstwo Agroturystyczne MELNIK w Nowym Harszu, a nasze off-roadowe zmagania zorganizujemy Wam na terenach prywatnych w okolicach Węgorzewa wspólnie z ekipą Mazury 4×4.

Ramowy program imprezy

• Czwartek 19.03. – zakwaterowanie i rejestracja załóg, odbiór pakietów startowych, plombowanie kart, oklejenie aut;
od 18:00 Jubileuszowy Beforek – Mały Szwed czyli szwedzki stół z domowymi specjałami podawanymi jako obiado-kolacja oraz wstępna integracja przy kominku.

• Piątek 20.03. – śniadanie w miejscu zakwaterowania
9:45 u Melnika odprawa – omówienie trasy i roadbooka, zasad zdobywania punktów.
10:00 wyjazd indywidualny załóg na trasę turystyczno-historyczną wg. roadbooka lub śladu GPS z zadaniami i fotopunktami, po powrocie najpóźniej do 18:00 zdanie roadbooków / kart z zadaniami
od 18:00 u Melnika Mały Szwed czyli szwedzki stół z domowymi specjałami podawanymi jako obiado-kolacja
19:45 odprawa przed etapem nocnym i losowanie kolejności startu
20:00 Prolog u Melnika, po nim wyjazd konwojem na przygodowy odcinek nocny z foto-cytryno-pieczątkami, powrót około północy, podliczenie foto-punktów u Melnika.

• Sobota 21.03. – śniadanie w miejscu zakwaterowania, całodzienna rywalizacja przeprawowa z tradycyjnymi pieczątkami – zróżnicowane tereny z pieczątkami o zróżnicowanym charakterze i stopniu trudności, ognisko i obiad serwowany w terenie oraz kolacja, podsumowanie imprezy: wyniki, rozdanie nagród, wieczorna impreza integracyjna z konkursem domowych nalewek, czyli biba przy kominku … ile kto wytrzyma, według poniższego planu:
9:15 odprawa u Melnika, rozdanie roadbooków i tuszowników, zdjęcie grupowe
9:30 ind. wyjazd załóg wg. roadbooka na OS-y
12:45 otwarcie próby OS Krosowisko – Lunch, zamknięcie próby o godzinie 15:00
13:00–15:00 obiad w terenie, ognisko
18:00 zamknięcie wszystkich prób, powroty na bazę
do 19:00 odcięcie kart u Melnika i zdanie tuszowników
20:00 wspólna kolacja
21:00 podsumowanie wyników / rozdanie nagród / integracja i konkurs nalewek.

• Niedziela 22.03. – śniadanie w miejscu zakwaterowania, dla chętnych integracja poranna i do południa atrakcje i konkursy sprawnościowe w bazie u Melnika, przygotowane dla dużych i małych [zależnie czy będzie na jeziorze lód, a na podwórzu śnieg czy błoto – szczegółowy program zostanie podany podczas odprawy].

Baza noclegowa / baza imprezy

Biuro oraz baza imprezy będzie mieścić się w budynku głównym Agroturystyki u Melnika.
Gosp. Agroturystyczne MELNIK, Nowy Harsz 49, 11-610 Pozezdrze
[www.melnik.pl]
Jako bazę noclegową oferujemy: pokoje w budynku głównym u Melnika oraz w położonym niedaleko od niego [100m] Domku Lux. Dodatkowo istnieje możliwość zakwaterowania w klimatycznym pensjonacie Stara Szkoła w niedalekim Harszu [2,4 km od bazy].

Cena

Cena za udział w imprezie składa się z wpisowego na rajd oraz kosztów zakwaterowania i wyżywienia, dla chętnych też z wybranych opcji dodatkowych według poniższych pozycji:

A. Wpisowe od załogi
Wpisowe od auta z załogą 2 osobową 650 pln. Dodatkowa osoba dorosła w aucie 150 pln, dziecko w wieku 3-12 lat 90 pln. Dziecko do 3 lat gratis.

B. Kwestie bytowe
Cena za 3 noclegi z 3-ma śniadaniami oraz 2-ma obiadokolacjami wynosi:
• 320 pln osoba dorosła / 200 pln dziecko w wieku 3-12 lat

C. Opcje dodatkowe
• Koszulka wysokogatunkowa z logo imprezy 60 pln

Wymagania odnośnie aut i załóg
• Samochód z reduktorem i napędem 4×4
• Opony terenowe MT lub dobrze robiące AT o ile jest wyciągarka
• Solidne zaczepy do wyciągania auta z tyłu i przodu
• Bardzo przyda się wyciągarka [sprawna] + zblocze + obowiązkowo pas do drzewa
• Własne szekle, pas lub kinetyk do wyciągania
• Latarka i kamizelki odblaskowe na odcinek nocny
• Aparat fotograficzny do zbierania foto-punktów
• Podpisanie akceptacji regulaminu imprezy
• Dobry humor, duch walki i gotowość wzajemnej pomocy
• Brak nadmiernej wrażliwości co do ewentualnych rys na lakierze

Zgłoszenia
Formalne zgłoszenia należy przesłać e-majlem na adres presz@task4x4.pl

Ze względu na bardzo ograniczoną bazę noclegową warto zgłaszać się jak najwcześniej. Zapisy przyjmujemy do wyczerpania miejsc w naszych kwaterach, najpóźniej do 1 marca. Po tym terminie nie gwarantujemy możliwości wykonania koszulek i otrzymania pełnych pakietów startowych.

Dodatkowe informacje pod tel. 502 318 482

Prawidłowe zgłoszenie powinno zawierać:
• imię, nazwisko każdego z uczestników
• samochód: – marka, model, koła AT/MT, czy jest winda?
• Nr. rejestracyjny auta na potrzeby zgłoszenia do Straży Granicznej
• liczba osób dorosłych w załodze
• liczba dzieci od 3 do lat 12 i młodzieży do lat 18 / wiek /
•preferowany rodzaj pokoju [2, 3, 4 osobowy ? ]
• ew. rozmiary koszulek dla osób na nie reflektujących

Celem rezerwacji kwatery oraz miejsca na liście uczestników prosimy o wpłatę bezzwrotnego zadatku na koszty organizacyjne w wysokości 250 zł. Nr konta do wpłaty zadatku oraz potwierdzenie kalkulacji ceny zgodnie z wybranymi opcjami i miejscem noclegu zostaną podane załogom po zgłoszeniu deklaracji uczestnictwa.

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę KPRESZ Krzysztof Presz z siedzibą w Warszawie, ul.Grójecka 41 m. 7. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich edytowania.

Zapoznałem się z polityką prywatności i ją akceptuję.